مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات


مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
بازاریابی و فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری 
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
لینک های مفید

نکاتی که باید در روند فروش املاک مد نظر قرار دهید

۲- این روز ها کارشناسی ها از همه خانه های فروشی انجام می شود. اگر هزینه کارشناسی املاک را خودتان به دوش بکشید خریداران از این  بابت خیالشان آسوده می شود و شما یک قدم به فروش خانه نزدیک تر می شوید.
۳- خریداران از این کار فروشندگان که برای جلب مشتری قیمت را کم پیشنهاد می کنند و بعدا دبه می کنند به عبارتی از “در باغ سبز نشان دادن” خوششان نمی آید. بنابراین درست قیمت گذاری کنید حتی اگر هیچ پیشنهاد خریدی نداشته باشید.
۴- با دقت قیمت گذاری کنید. از وضعیت بازار خبر دار شوید. خانه های فروشی محله تان یا محله های مجاور را بررسی کنید. خانه های مشابهی که به تازگی در آن محله ها فروخته شده را بررسی کنید. مقایسه ای از قیمت های بازار انجام دهید.
۵- وسوسه نشوید که قیمت خانه را۱۰ درصد بالاتر از قیمت متعارف ببرید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. اگر شما امیدوارید که خریداران ناآگاه با جیپ پر از پول خانه شما را خریداری کند سخت در اشتباهید . این اتفاق نمی افتد . همه آنها اطلاعات مشابهی دارند.
۶- قبض های آب و برق تان را برای نشان دادن به خریدار آماده کنید. رسید هزینه هایی که برای ساخت یک سقف جدید پنجره ها و سیستم گرمایشی و شومینه ها اهنجام داده اید نزد خود نگه دارید.
۷- در باره مبلغ کمیسیون با مشاورین املاک مذاکره کنید و مطمئن شوید  که خانه شما به طور مناسب در بازار عرضه شده و مورد بازدید همه خریداران بالقوه قرار گرفته است.
۸- در بازدید خانه حضور نداشته باشید. زمانی که فروشندگان در روند بازدید خانه حضور دارند خریداران احساس می کنند که آنها مزاحم هستند. زیرا فروشندگان زیاد صحبت می کنند و باعث می شوند که مشاوران املاک هم خود را بی اهمیت احساس کنند.


برچسب‌ها: نکات بازاریابی و فروش ملک , روش فروش ملک , بازاریابی و فروش ملک , فروش واحد های تجاری مسکونی

تاریخ : پنجشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۵ | 15:47 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

مشاور املاک واقعی چه کسی است ؟

 

مشاور املاک کیست ؟ این ترکیب که شامل دو واژه مشاور و املاک است نشان می دهد که بخشی از سیاست های املاک به مشاوره بر می گردد .
مشاور فرد متخصصی است که به افراد در رسیدن به موفقیت در زندگی ، کار و یا تحصیل کمک می کند . او کسی است که با صبر و حوصله به حرف های افراد گوش می دهد و سپس بر اساس شناختی که به دست می آورد راهکاری برای خروج از بن بست و یا رسیدن به موفقیت ارائه می کند . با این تعریف مشاوره یک فرایند رشدی است که افراد می توانند با راهنمایی های مشاوران امکان موفقیت خود را در زندگی و کار افزایش دهند .
مشاور املاک کسی است که با شناختی که از بازار مسکن و اقتصاد مسکن دارد به خریدار یا فروشنده مشاوره تخصصی می دهد تا امکان خرید و یا فروش را آسان تر کند . از این رو نقش و اهمیت یک مشاور املاک مانند مشاور روانشناسی یا مشاور حقوقی است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و راه های تازه ای برای رسیدن به موفقیت ارائه کند . این یک وظیفه سنگین و مهم است . کسی به بنگاه املاک مراجعه می کند و شخصی را به عنوان مشاور بر می گزیند تا به او در سرمایه گذاری ، ساخت و ساز و احیانا فروش و یا حتی بررسی نوسانات قیمت یا پیش بینی وضعیت مسکن در ماه های پیش رو کمک کند . مشاور املاک باید توانایی دادن مشاوره حرفه ای به چنین شخصی را داشته باشد.
مشاور املاک یک کار تخصصی و حرفه ای است و طبعا کسانی باید در این حوزه فعالیت کنند که علاوه بر احراز شرایط عمومی به عنوان یک مشاور دارای اطلاعات و دانش تخصصی در زمینه املاک و مستغلات باشند . از این رو کسانی که الفبای بازار مسکن را نمی دانند یک ضربه مهلک بر بدنه بنگاه های املاک می زنند. اینان باید درست ترین و بهترین راهکار را برای خرید و فروش و سرمایه گذاری ارائه کنند و بتوانند خط راهی برای رسیدن به موفقیت در بازار مسکن به دست دهند .
مشاور املاک باید این ویژگی ها را برای مشاوره دادن داشته باشد :

محمدرضا محمدی


برچسب‌ها: مشاور املاک , رهن ملک , اجاره ملک , واحد های مسکونی و تجاری , بازاریابی برج های تجاری

تاریخ : پنجشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۵ | 15:39 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

عوامل موفقیت مشاوران املاک

روش های مختلفی برای فروش ملک وجود دارد ،اما بهترین روش ،روشی است که برای دیگران مفید باشد و جذب  بیشترین مشتری وحفظ مشتریان قبلی را اساس کار خود قرار دهد ،همچنین وقتی مردم در باره فروش اموال خود تصمیم می گیرند باید شما را به عنوان مشاور املاک مورد نظر خود در نظر داشته باشند .

۱-با یک فروشنده یا مشاور املاک موفق برای کسب تجربه درارتباط  داشته باشید از طریق:شرکت در معاملات آنها ،برسی املاک آنها،خواندن مجلات ووبلاگ های تبلیغاتی آنها.

۲-ایجاد یک پایگاه اطلاعات از تمام مخاطبین خود وتماس با کسانی که در طول هفته به دنبال خرید وفروش واجاره یا انتخاب ملکی خاص  هستند.

۳-دوره بستر سازی :اگر شما برای وظایف خود بستری مناسب تعیین نکنید به احتمال زیاد یافعلا موفق هستید یا به زودی توسط کسانی که در این حرفه کار می کنند کنار زده می شوید .بسترسازی آموزش نحوه راه اندازی دفتر کار با توجه به مشتریان وموکلان آنها است.دست کم اگر هیچ کدام از بنگاهها این دوره را به حساب نیاورند شما باید این دوره را درنظر داشته باشید تا متوجه شوید،که آیا این شغل برای شما مناسب است .

 

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

۴- جستجوی روش های خلاقانه برای جلب نظر بازار داخلی .

۵- استفاده از فن آوری : فیس بوک وتوییتر ،حضور  شما ودیگران رادر عرصه معاملات مسکن ، اعلان می کند،وسطح اطلاع رسانی را گسترش خواهدداد.

۶-جلسات وگفتگوهای وسیعی  با فروشندگان ومشاوران املاک..

۷-استفاده از برنامه های آموزشی در حیطه کاری شما.

۸-تدوین فهرست کار های خود.

اگر شما بیش از ۳تا ۵سال در این کار  بودید ولی دسترسی به فهرست کارها دشوار بو د اغلب به این دلیل  است که شما معاملات خوبی نداشتید ،وآنها دوباره باید تکرار شوند،در صورتی که فهرست کارها با اطلاعات تماس ماهانه بروز نگردد،از تقویم ها،ایمیل ها ،بخش های مربوط به مشتری ،اد کردن آنها در فیس بوک وغیره استفاده می کنیم.

لنگر

۹-شرکت در سمینار ها

۱۰- با مشاوران املاک موفق در ارتباط باشید،حسادت نکردن ،خلق وخوی شما به مشتریان منتقل می شود،این خلق وخوی نادرست باعث از دست دادن مشتریان می شود.

۱۱-اطلاعات وموقعیت های کار ی مشاوران املاک باتجربه قدیمی ومربیان خود دراین عرصه کاری  را مطالعه کنید.

۱۲- حفظ خانه های ویلایی.این کار فقط مربوط به مشاوران املاک تازه کارنیست.شما از اینکه چه کسی مشتری شما خواهد بود خبر ندارید،مشتری بعدی شما می تواند خواهان خانه های ویلایی باشد.

۱۳-صبر وشکیبایی در کار.موفقیت در این کار نیاز به صبر زیادی دارد،مانند بسیاری از سرمایه گذاری های سالم وبی نقص ،سرمایه گذاری در معاملات ملک نیز فرد را یک شبه ثروتمند نمی کند.صبر برای سرمایه گذاری ایده آل متناسب با شرایط –حتی اگر به معنی تاخیر در خرید ملک یا صرف نظر کردن از خرید ملکی که دوست دارید،باشد-می تواند شانس سرمایه گذاری بیشتر را افزایش دهد. به علاوه مراقبت ومدیریت ملک خود وصبر برای فروش در زمانی مناسب یک عامل اصلی موفقیت شما است.

۱۴-از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید.شما باید زمان خود را برای معاملات مهم اولویت بندی کنید . ونحوه اختصاص وقت به کارهای خود در موفقیت شما بسیار مهم است.فقط به یک معامله تاکید نداشته باشید شما باید در حین کار با یک مشتری به جذب مشتری جدید نیزبپردازید.


برچسب‌ها: بازاریابی ملک , رهن ملک , اجاره ملک , واحد های مسکونی و تجاری , فروش و بازاریابی املاک

تاریخ : پنجشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۵ | 15:38 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

 

استراتژیهای مهم و کاربردی مدیریت  و مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real estate selling marketing  عبارتند از:

تهیه و تنظیم: تیم مشاور مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مسکن علی خویه www.resm.ir

www.khooyeh.ir

 

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

 

بازاریابی ملک و مستغلات، رهن ملک، بازاریابی واحدهای تجاری و مسکونی

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی وفروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی وفروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابیبازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی وفروش برج های تهران

 

–           برای ملک خود یک آرم و لوگوی خاص و خاطره انگیز در اینترنت تهیه کنیدطوری که دیدن آن ، خاطرات شیرین را تداعی کند.

به طوری که با اولین نگاه اولین تاثیر که همان مهمترین و اثر بخش ترین می باشد را ایجاد کند. به عنوان مثال : اگرمحلی فکر می کنید . و مشتریا نتان یک قشر خاص و یا یک قوم یا یک شهرستان خاص هستند . حتما” از نمادهای پر خاطره مثل مشاهیر آن قوم و ملت و شهر یا به آن چیزی که شهرت و افتخار می ورزند استفاده کنید .

سعی کنید در این بند تاکید بیشتر نمایید زیرا که درواقع مهمترین شروع و دروازه مهندسی فروش  شما می باشد و  البته در بخش بازرگانی و با زاریابی به عنوان مهمترین دروازه مورد بحث و بررسی مطرح می شود چون اگرملک شما از لحاظ قیافه، به نظر مشتری جالب و جذاب بیاید .قبول خواهد کرد که در مورد آن کالا با شما بحث کند و مزایا و معایب  آن را پرس و جو کند . و الا اگر در اولین لحظه از کالا خوشش نیاید اصلا” سراغ امتیازات و مسائل دیگر آن نخواهد رفت .

–          قیمت ملکتان را با خدمات و تولیداتتان هماهنگ سازید .

سعی کنید قیمتی که به یک کالا اختصاص داده اید، قیمت منطقی باشد نه قیمت بیشترو نه کمتر .

اگر ملک با ارزشی را با قیمت خیلی پایینتر عرضه کنید باعث خواهد شد که تاثیر عکس روی فروش شما داشته باشد.

و باعث شود که خریداران ملک شما به قیمت پایین کالا شک کنند و احتمال دهند که حتما”عیب و ایرادی در ملک شما هست و برعکس اگر قیمت کالا، بیشتر از قیمت واقعی آن باشد باعث خواهد شدکه فروش ملک شما بسیار پایین بیاید و برقسمت فروش ملک تاثیر سنگینی خواهد داشت .

–          حتما” مزایای ملک تولیدی خود را در لیست تبلیغاتی کالا و یا برچسب و یا کاتالوگ آن ذکر کنید

تمامی ویژگی ها و مزایای ملکتان را از ریز تا درشت در کاتالوگ کالا بنویسید . لیست پر بار مزایا در کاتالوگ یکی از استراتژی های مهم بازاریابی است البته به شرط اینکه کاملا” واقعی و غیر اغراق آمیز باشد. چون اگر عکس یکی از مزایا وجود داشته باشد در اینصورت تاثیر خیلی بدی هم بر فروش ملک و هم بر اعتبار ملک خواهد گذاشت.

–          ملک خودتان را در اینترنت تبلیغ کنید . وجایزه برای آن مطرح کنید .

–          فضای تبلیغاتی در تولیدات الکترونیکی برای خود ایجاد کنید .

مثلا” درسایتهای اینترنتی یا هفته نامه ها و ماهنامه های الکترونیکی که به صورت هفته نامه یا ماهنامه تهیه وتوزیع می شوند. انجام دهید.

این روش نیز می تواند در خیلی مواقع مهم جلوه کند . زیرا استفاده کننده گان از اینترنت کم کم رو به استفاده بیشتر ازخبرنامه ها وهفته نامه ها رو نهاده اند .

–          ملکتان را با دیگر ملک رقبا حداقل همسان نمایید

مثلا” اگر ملک رقیب برای همان کالا ۱۰% تخفیف می دهد شما نیز سعی کنید حداقل ۱۰% تخفیف بدهید.

قدرت رقابت با رقبا یکی از عوامل اصلی در مهندسی فروش  سازمان است .

یا اگر دیدید که ملک رقیب امتیاز ویژه ای برای ملک داده است هیچ وقت تعلل نکنید و شما نیز دست به اقدام بزنید .

 

 

–          خود و کارمندان خود را بیاموزید که با تمام مشتریان مودبانه رفتار کنند .

حتما” خود و تمام کادرو پرسنل خود را طوری تربیت نمایید که مودب باشند. و مودبانه تر رفتار کنند . حتی اگر بعضی ازمشتریان ملک شما بی ادبانه رفتار کنند . شما و کادرتان موظفید از منشور اخلاقی اطاعت کنید وبا احترام و ادب رفتار  کنید .

–          در اولین بازدید روی سایت ملک، بهترین و مهمترین تاثیر گذاری را نماید .

همان طور که در بندها و عملکردها پیشین ذکر کردیم اولین تاثیر مهمترین و پایدارترین تاثیر است . پس این فرصت را از دست ندهید. وپایدارترین تاثیر را روی مشتری بگذارید . تا مشتری جذب ملک شما شود البته یاد آوری می کنیم که  هیچ وقت سعی نکنید که از این بند سو استفاده شود ، مثلا” تبلیغاتهای دروغین انجام ندهید .

سعی کنید بارزترین و مهمترین ملک تولیدی خود را درمعرض دید قرار دهید .

–          به عضویت انجمنهای تجاری مشهور و معروف در آیید .

به عضویت در آمدن در این انجمنها ،سبب می شود که یک نوع اعتبار به ملک شما ایجاد شود . و به اعتبار ملک شما افزوده شود و حتما” این عضویت را در بخش معرفی ملک خود یاد آوری کنید که شما به عضویت انجحمنX در آمده اید .

–          کارشناسانه به بازاریابی و مهندسی فروش  اقدام کنید .

وقتی که بخواهید ملکتان را به بازار ارائه دهید از همان مراحل بدوی و شروع تولید کالا سعی کنید استادانه وکارشناسانه عمل کنید . قبلا” کاملا” به تمام فن و فنون مهندسی فروش  آشنا شوید . و بعدا” اقدام نمایید

هر چه قدر استادانه وارد صحنه مهندسی فروش  شوید میزان شکستهایتان به همان اندازه کمتر خواهد شد . سعی کنید از تجارب سایرین درامر مهندسی فروش  استفاده کنید . وهیچ قت تماما” تک روی نکنید .

 

 


برچسب‌ها: بازاریابی ملک و مستغلات , رهن ملک , بازاریابی واحدهای تجاری و مسکونی

تاریخ : پنجشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۵ | 13:38 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری
[ ۱۳٩٥/۱٠/۱٧ ] [ ۱:٢٥ ‎ق.ظ ] [ مشاور بازاریابی ملک، زمین، واحد های مسکونی و تجاری ]

فنون مذاکره نکاتی برای مذاکره بهتر در معاملات املاک و مستغلات در حالی که تمام وقت خود را صرف عالی جلوه دادن مذاکره ها می کنید یادگیری چند راهبرد ساده در مذاکره موجب پیشروی شما در رقابت های بازار می‌شود، و در مذاکره با فروشندگان بی انگیزه، خریداران زیرک و باهوش و پیمانکاران سرسخت به شما کمک می‌کند. این مقاله هشت فن تاثیر گذار مذاکره را ارائه می دهد، که در حین جستجوی معاملات آتی برای شما مفید است . در اینجا ۸ فن مذاکره ضروری برای بنگاههای معاملات ملکی ارائه شده است: نکته۱: اجازه دهید که طرف مقابل آغاز کننده صحبت باشد. بارها این جمله را شنیده اید که “هرگز اولین پیشنهاد را شما ندهید، بگذارید طرف دیگر معامله این کار را انجام دهد”. این یک مشورت عالی است ، اما آیا شما می دانید که چرا این کار به مذاکره شما کمک شایانی می کند. دو دلیل وجود دارد:


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٥/۱٠/۱٦ ] [ ۱٠:٠٧ ‎ب.ظ ] [ مشاور بازاریابی ملک، زمین، واحد های مسکونی و تجاری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار، کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا، با مدیریت مهندس علی خویه -www. - 09122991608- اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران، مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور، مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات، مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان، مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان، تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: DrKhooyeh@gmail.com 09122991608 ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
صفحات اختصاصی
RSS Feed