بازاریابی املاک - مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات


مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
بازاریابی و فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری 
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
لینک های مفید

بازاریابی املاک و مستغلات

 

 

به نام خدا

مدیریت محترم فروش

جناب‌ آقای مهندس

با توجه به بررسی های انجام شده برای بهبود و تحول هر چه بهتر و سریعتر سیستم مهندسی بازاریابی وفروش و تحول در سیستم مشتری مداری به دلایل زیر لطفا دستورات و هماهنگی های لازم را برای تهیه ماکت پروژه  و استقرار آن در دفتر برج  صورت پذیرد.

1-    با توجه به فرارسیدن فصل سرما و باران و کمبود امکانات ارایه خدمات فروش و بازاریابی در منطقه پروژه  بسیار مشکل می باشد

2-    بازدید مشتریان از پروژه به سختی صورت می گیرد

3-    با توجه به ارزشمند بودن محصول ما و اقناع مشتریان این ضرورت احساس می شود

4-    نمایش محصول یکی از اصولی ترین تکنیک های بازاریابی می باشد

 

با تشکر

خویه

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی   |  نظر بدهید

اصول طراحی و تهیه نشریان حرفه ای – علی خویه

اصول طراحی و تهیه نشریان حرفه ای – علی خویه

09122991608www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com  www.marketingmanagement.mihanblog.com

 

گزارش شماره 18

با توجه به بررسی هایی که برای نشریه پیک برج تهران صورت گرفت موارد و نکاتی بدست آمد که به صورت زیر قابل ذکر می باشد.

1-   نداشتن نام و لوگوی طراحی شده روی جلد:بهتر است این مجله درای نام و نشان مناسب و طراحی شده ای باشد

2-   نداشتن طراحی جلد مناسب و طراحی شده: هیچ طرحی روی جلد صورت نگرفته است معمولا با نرم افزارهای طراحی سعی می شود جلد مناسب با طرح ها و رنگ های مناسب طراحی شود

3-   نداشتن مشخصات مجله: معمولا زیر عنوان و تیتر و نام مجله اطلاعات کوتاهی از مجله مانند ماهنامه یا هفته نامه تاریخ و قیمت می نویسند که چنین چیزی مشاهده نمی شود.

مانند

      نام مجله                           :علوم و صنایع کشاورزی

      سردبیر                              :دکتر سیاوش دهقانیان

      مدیر مسئوول   : مهندس محمدابراهیم بازاری

      مدیر داخلی                :

      موضوع علمی مجله         : مقالات علمی مربوط به رشته‌های کشاورزی

      صاحب امتیاز                  : دانشگاه فردوسی مشهد

      پشتیبان مالی مجله            : دانشکده کشاورزی - دانشگاه فردوسی مشهد

      زبان مجله                    : فارسی و چکیده انگلیسی

چاپ:

لیتوگرافی:

صحافی:

      تاریخ شروع انتشار مجله: 1366

      دوره مجله                    : ماهنامه£  فصلنامه£  ششماههý

      شمارگان از هر شماره مجله: 500 نسخه

 

 

4-   نداشتن آرم جلد: معمولا آرم مناسبی را برای مجلات در نظر می گیرند و برروی جلد و تمامی صفحات تکرار می کنند

5-   نداشتن آرم صفحات و شماره صفحه طراحی شده: شمارگان صفحات طراحی شده دراین مجله مشاهده نمی شود

6-   نداشتن فهرست: فهرست مطالب از ضروریات هر نشریه ای می باشد که در این نشریه مشاهده نمی شود

7-   نداشتن عناوین و شناسنامه نشریه: شناسنامه نشریه از ضروریات هر نشریه ای می باشد که در آن نام مدیر مسول چاپ صحافی و ... ذکر می شود.

8-   صفحه آرایی نامناسب: هیچ صفحه آرایی مناسبی در این نشریه صورت نگرفته

9-   عدم ویرایش نوشته ها: نوشته به خوبی ویرایش نشده و هنوز برخی از مطالب که از اینترنت گرفته شده مشخص می باشد و اشتاباهات ویرایشی بسیاری مشاهده می شود.

10-                       عدم دسته بندی مطالب و عناوین: مطالب از هم گسیخته و هیچ نظم وانسجامی مشاهده نمی شود بهتر است برای هر عنوان مطلب یک نشان وآرمی نیز باشد

11-                       عدم توجه به فونت ها و سایز ها، در داخل متن به اندازه استاندارد فونت ها و نوع فونت ها دقت نشده است

12-                       عدم توجه به تیترها و سرتیترها و سوتیتر ها در نوشته ها، بهتر است مطالب دارای تیتر و سوتیتر مناسب برای جذب بیشتر صفحات باشد

13-                       ترکیب بندی و کمپوزیسیون نامناسب صفحات و طرح جلدها، ترکیب بندی یکی از مناسب ترین شیوه برای زیبایی صفحات می باشد

14-                       عدم داشتن منبع و رفرنس مطالب،

15-                       عدم توجه به روانشناسی رنگ ها در جلد و صفحات

16-                       رعایت نکردن اصول صفحه آرایی

17-                       رعایت نکردن اصول آیین نگارش مطالب

18-                       رعایت نکردن اصول رنگشناسی در متون

19-                       عدم توجه به قواعد چاپ و صفحه‌آرایی

20-                       .

 

 

برخی از مقررات انتشار مجله

 

1 - کلیات 

کلیات هر نشریه ای شامل موارد زیرمی باشد. 

نام: به پیشنهاد و تأیید شورای سیاست‌گذاری تعیین می‌شود.

اهداف:

خط مشی: خط مشی آن توسط شورای سیاست‌گذاری تعیین می‌شود.

رشته‌های تخصصی اصلی.

مجوز انتشار: مجوز انتشار مجله باید طبق قوانین و مقررات جاری کشور و بطور رسمی اخذ شود.

صاحب امتیاز.

زبان: زبان اصلی مجله فارسی است و می‌تواند همراه با ترجمه انگلیسی خلاصه بعضی از بخش‌ها و مقاله‌ها باشد.

دوره انتشار: طبق تصمیم هیأت مدیره تعیین می‌شود و حداکثر آن 4 شماره در سال (فصل‌نامه) است.

شمارگان (تیراژ): تعیین تیراژ مجله به‌عهده هیأت مدیره

قطع: طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری انتشارات

تعداد صفحه‌ها: متغیر است و به پیشنهاد سردبیر و تأیید مدیر مسئول تعیین می‌شود.

مشخصات مجله: (رنگ، نوع کاغذ، نوع چاپ، ...) با تصمیم مشترک سردبیر و مدیر اجرایی تعیین می‌شود.

آرم مجله: باید به تصویب شورای سیاست‌گذاری انتشارات برسد و همراه با آرم سازمان روی جلد هر شماره آورده شود.

بخش‌ها: مجله می‌تواند از نظر موضوعی به چند بخش کلی تقسیم شود و تعیین بخش‌ها و نسبت آنها به کل صفحات مجله به‌عهده سردبیر است. بخش عمده‌ای از مجله باید به مسائل مهم اختصاص داده شود.

مطالب و مقاله‌ها: درج مطالب و مقاله‌ها از نظر محتوایی باید مطابق مصوبات کلی شورای سیاست‌گذاری باشد. انتخاب و تعیین مشخصات مطالب و مقاله‌ها به‌عهده سردبیر است و مقاله های فنی و علمی باید از نظر محتوایی به‌تأیید هیأت تحریریه برسد.  

آگهی‌ها و تبلیغات: درج آگهی، رپرتاژآگهی و موضوع‌ها و مقاله‌های تبلیغاتی، با تصمیم سردبیر و در راستای مصوبات کلی شورای سیاست‌‌گذاری انتشارات ( از نظر نوع، حجم، جهت‌گیری، مشخصات و قیمت) انجام می‌شود و باید منطبق بر دستورالعمل‌های صادرکننده مجوز انتشار (وزارت ارشاد اسلامی) باشد.

کارکنان: تعیین مدیر و کارکنان اجرایی مجله به‌عهده سردبیر و با تأیید مدیر مسئول است.

حق‌الزحمه: تعیین حق‌الزحمه تهیه‌کنندگان مقاله‌ها و مطالب به‌عهده سردبیر و با تأیید کلی مدیر مسئول مجله است. حق‌الزحمه و حقوق کارکنان به‌پیشنهاد سردبیر و تأیید مدیر مسئول و منطبق با مقررات مالی سازمان تعیین می‌شود.

چاپ: تعیین چگونگی صفحه‌آرایی و چاپ و انتخاب ناشر و عوامل فنی مجله به‌عهده مدیر اجرایی و با تأیید سردبیر است. هزینه‌های تهیه مجله باید به تأیید مدیر مسئول برسد.   

توزیع و فروش:  گیرندگان مجله و قیمت‌ آن طبق تصمیمات کلی شورای سیاست‌گذاری انتشارات و توسط هیأت مدیره  تعیین می‌شود. تعیین چگونگی توزیع یا فروش به‌عهده سردبیر است.  

مکاتبات: مکاتبات مربوط به مسائل حقوقی با امضای مدیر مسسئول، مکاتبات مربوط تهیه مقالات و تدوین مجله با امضای سردبیر و مکاتبات مربوط به چاپ و انتشار مجله با امضای مدیر اجرایی انجام می‌شود.

 

2-  ارکان

 ارکان هر نشریه شامل موارد زیر می باشد.

2-1- مدیر مسئول: مدیر مسئول مجله، حدود مسئولیت مدیر مسئول طبق مقررات جاری کشور تعیین می‌شود. مدیر مسئول می‌تواند بخشی از اختیارات و وظایف خود را به سردبیر واگذار کند. انجام وظایف مدیر مسئول، به‌صورت افتخاری است.

2-2- سردبیر: سردبیر از بین اعضای سازمان یا خارج از آن، به پیشنهاد مدیر مسئول و پس از تأیید هیأت مدیره تعیین و استخدام می‌شود. سردبیر وظایف خود را زیر نظر مدیر مسئول انجام می‌دهد. سردبیر می‌تواند با کسب موافقت مدیر مسئول پاره‌ای از وظایف خود را به مدیر اجرایی یا یکی از اعضای هیأت تحریریه واگذار کند.

2-3- مدیر اجرایی: مدیر اجرایی از بین اعضای سازمان یا خارج از آن، به پیشنهاد سردبیر و تأیید مدیر مسئول تعیین و استخدام می‌شود.

2-4-  هیأت تحریریه: هیأت تحریریه مرکب از 7 تا 9 نفر است که به پیشنهاد سردبیر و با تأیید هیأت مدیره تعیین می‌شوند. سردبیر یکی از اعضای هیأت تحریریه و رئیس آن است. تعیین ترکیب و مشخصات کیفی سایر اعضای هیأت تحریریه به عهده شورای سیاست‌گذاری انتشارات است.

2-5-  داوران:  هیأت تحریریه می‌تواند برای اعلام نظر درباره مقاله‌ها از نظرات تخصصی داوران انتخابی استفاده کند. انتخاب داوران به‌عهده هیأت تحریریه و تعیین حق‌الزحمه آنان به پیشنهاد هیأت و با تأیید مدیر مسئول است.

 

3- امور مالی

  

3-1- بودجه: هزینه انتشار مجله باید از طریق درج آگهی‌‌ها و فروش آن تأمین شود.

 

 

 

 

 

 

 

نکات مهم دیگر برای تدوین نشریه

اصول تدوین نشریه:

1_خلاقیت و نوآوری

5_تحقیق، تدبر و مستند بودن

9_بهره گیری از خرد جمعی

2_حرفه ای بودن

6_به روز بودن

10_تمرین مسئولیت

3_زیبا و جذاب بودن

7_نگاه کاربردی و جهانی داشتن

 

4_تدوین گروهی

8_استفاده از ابزار هنر

 

 

تعریف نشریه حرفه ای:

نشریه ای است با عنوان مشخص که به صورت شماره ها یا جزوه های پیاپی به صورت گاهنامه در سال تحصیلی منتشر می شود و حاوی نوشته ها، طرح ها و عکس های مختلف از نویسندگان مختلف همراه با آثار مولفان  است که حداقل در 8 صفحه تهیه می شود.

1) عنوان مناسب و معنادار:

باید یک نام مناسب برای نشریه انتخاب و در جای مناسب درج گردد. این نام باید معنادار بوده و با موضوع نشریه مطابقت داشته باشد و حداکثر سه کلمه یا به عبارتی دیگر طولانی نباشد.

2) لوگو:

هر نشریه ای باید برای خود یک نشان یا آرم در نظر بگیرد. یک تصویر خلاق و ابتکاری، طرح بدیع و تازه و با استفاده از اصول و مبانی طراحی و شیوه های تبلیغی می تواند به عنوان نشان یا آرم نشریه انتخاب شود.

3) سرمقاله:

سرمقاله: حکم مقدمه ی یک کتاب را دارد که اعضای گروه با آوردن آن، هدف خود را از تهیه ی نشریه بیان و موضع گیری و دیدگاه خود را به طور خلاصه به همراه چکیده هایی از آنچه که در کل نشریه آمده است عنوان می کنند علاوه بر آن می توان از موضوع های عنوان شده در آن زمان یا در سرفصل آثار که از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است تحلیل نموده و به عنوان سرمقاله آورد.

 

4) محتوای خوب، غنی و متنوع:

علاوه بر مطالب ذکر شده، یک نشریه ی خوب می تواند شامل عناصر زیر می باشد.

مصاحبه:

مصاحبه یکی از شیوه های مختلف تهیه خبر است که بطور مستقیم انجام می گیرد. بوسیله آن عقاید، افکار و گفتار شخصیت های مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تبیین، تفسیر و تحلیل می شود. در این ستون وظیفه خبرنگار یا مصاحبه کننده این است که شخصیت مورد نظر را پیدا نموده تا پاسخها همراه با اطلاعاتی از شخصیت او و نیز عکس او به مخاطبان ارائه کند در حقیقت مصاحبه کننده، نماینده مردم است که نمی توانند بطور مستقیم با آن شخص گفتگو کرده و از نظراتش آگاه شوند.

خبر:

خبر لازم است بر مبنای 6 عنصر (شخص یا اشخاص_ موضوع_ علت_ چگونگی وقوع_ زمان وقوع_ مکان وقوع) تهیه شود و خبرنگار با توجه به عناصر مذکور این سؤالات را در ذهن داشته باشد که: 1_چه کسی؟  2_چه چیزی؟  3_چگونه؟  4_چه وقت؟  5_کجا؟

خبرنگار در تهیه خبر باید به این نکات دقت کند:

1_خلاصه و مفید بودن خبر

2_ساده و روان نوشتن خبر

3_رعایت اصول دستور زبان فارسی

4_خودداری از مقدمه چینی های بیهوده

5_استفاده از کلمات و جملات قابل فهم

6_کمتر از خود گفتن و بیشتر از دیگران گفتن

تذکر: برای آشنایی با سبک های مختلف خبرنویسی و روش نگارش خبر به کتابهایی که در این زمینه و با زبان ساده نوشته شده است مراجعه کنید.

گزارش:

یکی از دشوارترین، مهم ترین، حساس ترین و در عین حال شیرین ترین زمینه های کار نشریه نویسی، تهیه گزارش است. گزارش شکل گسترش یافته خبر است که می گوشد جزئیات و مسائل دور از دسترس را برای خواننده بیان کند. در عین حال گزارش عبارت از بیان توصیفی، تشریحی و تصویری یک رویداد، واقعه یا موضوع اجتماعی_ سیاسی_ است.

گزارشها انواع گوناگون دارند مثل: گزارش تحقیق یا اجتماعی_ گزارش از محل_ گزارشی از شخص یا اشخاص_ گزارش سفر_ گزارش علمی، تخصصی_ گزارش مصور_ خاطره نویسی.

رویدادی از تاریخ:

وقایع، رویدادهای مهم تاریخ، سرگذشت ها و خاطرات آموزنده و جالبی از شخصیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهان که دارای پیام و معنی مشخص و معینی است و میتواند یک الگو و ارزشی را معرفی کند یا عبرت آموز باشد، برای این بخش مفید خواهد بود.

آیا شنیده اید:

خبرها و مسائل عجیب و غریبی که در گذشته اتفاق افتاده یا پیش بینیهایی که صورت گرفته و حوادث در حال وقوع یا موضوعات مهمی که در حال جریان است، شگفتی هایی که در جهان وجود دارد. خصوصیات و علائق برخی از شخصیت ها، عجایب دنیای خلقت، زندگی موجودات و کشفیات بسیار مهمی که تاثیر شگرفی بر زندگی مردم گذاشته اند؛ از جمله مواردی است که می تواند در این بخش آورده شود.

 

معرفی کتاب جدیدالانتشار

یک کتاب چاپ جدید و دارای پیام مهم و مرتبط با موضوع نشریه انتخاب و بعد از خواندن دقیق و یادداشت برداری، خلاصه ای از آن به زبان ساده و روان در این ستون آورده می شود. کتاب نیز باید با گروه سنی متناسب بوده و از کتب مساله دار نباشد.

 

بریده ی جراید

تهیه کنندگان باید با کنکاش در روزنامه ها و مجلات مختلف، مطالب و موضوعاتی را که با عنوان نشریه خود مطابقت و تناسب دارد. انتخاب کرده و بدون هیچ گونه دخل و تصرفی بریده و با ذکر منبع (با قید نام و تاریخ نشریه) در ستون مربوط بچسبانند.

آشنایی با واژه ها و اصطلاحات

اعضای گروه می توانند یک واژه یا اصطلاح اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را که با موضوع نشریه مرتبط است انتخاب کرده و ضمن اشاره به معنی یا معانی لغوی آن، پیرامون اصطلاح مورد نظر توضیحات لازم را ارائه نمایند. این واژه ها باید به تناسب گروه سنی انتخاب و درج شود.

تحلیل پدیده ها

در این ستون یک موضوع، پدیده، رخ داد یا معضل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی یا یکی از مسایل مهم روز که توجه همگان را به خود جلب کرده، انتخاب و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد دقت در انتخاب موضوع با اهمیت، تازگی مطلب، چگونگی تحلیل (نقاط قوت، ضعف، علل پدید آمدن آن و راه حل های پیشنهادی از زوایا و ابعاد مختلف) و میزان بهره گیری از اصول علمی مدنظر قرار می گیرد.

تیتر، عنوان نویسی و صفحه آرایی

همه مطالب روزنامه ها و مجلات با یک تیتر یا عنوان مشخص می شود. تیتر در حقیقت مشخص کننده مطالب مطبوعات از یکدیگر است. برای تهیه مجله علاوه بر عناوین کلی مشخص شده برای هر ستون (جهت موضوع بندی) از قبیل (مصاحبه) (تحلیل سیاسی) و که ستون های مختلف را از همدیگر جدا می کند باید تیتر یا عنوان دیگری برای هر کدام از قسمت هایی که محتوا و متن اصلی هر بخش را معین می کند گنجانده شود تا خواننده براحتی بتوان مطالب دلخواه خود را انتخاب کرده از محتوای هر قسمت آگاه شود.

طراحی، خوشنویسی و تصویر

قسمتی از  مجله باید به تصویر، طرح یا نقشی که مرتبط با موضوع باشد اختصاص داده شود و یا آنکه برای هر ستون و عنوان، طرح، نقاشی و یا تصویر مستقل و مختص به آن ترسیم نمود.

کاریکاتور

به طور خلاصه کاریکاتور یعنی به تصویر کشیدن طنزآمیز شخصیت ها و مسایل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است، بدین منظور:

الف: کاریکاتور حتماً باید دارای پیام بوده و با عنوان و محتوای نشریه مطابقت داشته باشد.

ب: کاریکاتور نباید کپی برداری از آثار دیگران باشد، بلکه باید با فکر و ایده ی خود گروه طراحی گردد.

ج: کاریکاتور، با طراحی و نقاشی متفاوت است و نباید با آن ها اشتباه گرفته شود.

جدول

معما، طراحی و نقاشی نشریه نیز باید متناسب با موضوع مربوط به خود گروه و دارای پیام باشد

 

با تشکر

خویه

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی   |  نظر بدهید

بازاریابی املاک و مستغلات

realestatemarketing

به نام خدا

 

گزارش روند پیشبرد استراتژی های فروش و بازاریابی در 6 ماهه آینده با توجه به بررسی                    فروش 3 ماه گذشته

با توجه به تجزیه تحلیل ها و بررسی هایی که صورت گرفت در مرحله اول عملیات پیشبرد فروش(SP) و برنامه بازاریابی(Mkg plan) واحد فروش که در تاریخ تیرماه صورت گرفت و شامل عملیات زیر بوده است.

1-    تبلیغات پیشبردی (press ad) در آگهی روزناهه همشهری و ایران به مدت 3 روز

2-    بازاریابی تلفنی و تماس های مکرر با مشتریان ثبت نام شده

3-    نمایشگاه صنعت ساختمان

4-    بازاریابی مستقیمDM

در مجموع عملیات بازاریابی یکپارچه که صورت گرفت تقریبا 14 واحد جمعا 2251 متر مربع از پروژه عرفان به فروش رفت و از برج بین الملل هیچ واحدی به فروش نرفت

در مرحله دوم از عملیات پیشبرد فروش واحد فروش که شامل عملیات زیر در اواخر مرداد و اوائل شهریور می باشد.

1-    تبلیغات پیشبردی شامل آگهی هایی در روزنامه همشهری و ایران در 3 روز متفاوت

2-    بازریابی تلفنی و تماس های مکرر با مشتریان

3-    بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی

4-    بازاریابی مستقیمDM

5-    بازنگری قیمت گذاری (price Stg) و نحوه پرداخت

6-    تغییر در سبد ارایه محصول( متراژ ها و واحد های متنوع)product Pack

 

در مجموع این عملیات بازاریابی که صورت گرفت جمعا  14واحد از مجتمع عرفان به فروش رفت و مجددا از برج بین الملل نیز تقریبا 600 متر به فروش رفت.

با توجه به  گزارش ها و بررسی های انجام شده در کمتر از 4 ماه با حجم وسیعی از عملیات بازاریابی یکپارچه  28  واحد و تقریبا 3900 متر از مجتمع عرفان به فروش رفت  و از برج تهران نیز تقریبا 600 متر به فروش رفته است.

پیشنهادات و پیش بینی ها:

با توجه به عملیات بازاریابی و فروش در مراحل مختلف از پروژه عرفان  520 واحد و از برج تهران نیز در مجموع 15000 متر مربع واحد مسکونی و تقریبا 595 متر از واحد های تجاری باقی مانده است که با توجه به وضعیت بازار و ادامه روند پیش بینی ها و پیشنهادهای زیر ارایه می شود.

 

1-    با توجه به نمودار فروش زیر که در این سه ماه بدست آمده است

 

 

چنانچه روند عملیات برنامه بازاریابی، پیشبرد فروش، تبلیغات واطلاع رسانی به همین صورت ادامه یابد انتظار می رود در شش ماه‌آینده

            الف : باتوجه به اینکه واحد های کوچک و واحد های با دید  و شرایط خوب به اتمام رسیده است چنانچه واحد های دیگری برای پیش فروش گذاشته نشود احتمال اینکه فروش واحد ها افزایش یابد بسیار کم می باشد و در شش ماه اخیر به طور خوشبینانه 45 وحد از عرفان به فروش رسانده شود.

            ب: درمورد برج تهران نیز تا شش ماه آینده چنانچه بازار مسکن با این رکود ادامه داشته باشد به طور خوشبینانه 6 تا 9 واحد فروش خواهیم داشت.

 

جدول فرضی فروش تعداد واحد در 3 ماه اخیر و 6 ماه گذشته

 

 

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

برج تهران

0

2

1

1

1

2

0

2

1

عرفان

6

14

7

6

4

8

6

9

4

 

نمودار فرضی برای فروش شش ماه آینده

 

2-  با توجه به افزایش وام مسکن تا 30 میلیون، افزایش فروش متری زمین و ملک توسط بسیار از وزارتخانه ها و سازمان ها، فروش زمین های شهرداری، ساخت و ساز های مکرر، پایین آمده قیمت مسکن در تمام شهر احتمالا بدون داشتن استراتژی های مناسب فروش و تبلیغات، فروش واحد ها با رکود مواجه خواهد شد.

3-  پیشنهاد می شود با بررسی های مکرر و تدوین وتهیه استرات‍ژی های اثربخش عملیات پیشبرد فروش(SP Stg) مناسبی برای واحد فروش آماده شود.

4-    تغییر و ارایه استراتژی های مناسب برای کانال های توزیع.

5-    تغییر در شیوه های قیمت گذاری و پرداخت.

6-    تبلیغات مناسب و اثربخش با استفاده از برنامه ریزی رسانه ای مناسب.

7-    تغییر در بسته محصول و ارایه پکیج ها و بسته های فروش مناسب(selling Stg).

8-   ...

با تشکر

خویه

[ ۱۳٩۱/۱٢/٤ ] [ ۱۱:٥٥ ‎ب.ظ ] [ مشاور بازاریابی ملک، زمین، واحد های مسکونی و تجاری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار، کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا، با مدیریت مهندس علی خویه -www. - 09122991608- اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران، مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور، مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات، مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان، مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان، تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: DrKhooyeh@gmail.com 09122991608 ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
صفحات اختصاصی
RSS Feed